2007. július 20., péntek

Back

Megint nem voltak postok. Gondolhatjátok miért. :( Most megint teflonos voltam, persze most haza sem jöttem és hajnali fél 5-ig álltam a műtőben. "Szuper" volt. Reggel úgy elaludtam, hogy fel sem ébredtem, hogy jönnek sorban a kollégák, ennek rendje és módja szerint nem is viziteltem, húztam szépen a lőbőrt. Totál ki voltam ütve a megállás nélküli 22 órás munkától. No, ennyit a napi 12 órás limitről!
8 előtt ébresztet az egyik főorvos, hogy mivan velem :) Szépen lassan kijöttem a kómából, gondoltam, most már nem megyek be röfire, de elhúzódott nagyon, percenként rohangáltak ki ezért-azért, mert a fránya "niggerek" nem vitték be a kórlapokat.
Jah, poén. Ahol a röfi van reggel oda süt be a nap, légtelen, kis helység, benn ül mindenki. Légmozgás 0. Folyik mindenkiről a víz (szó szerint), de ugye 1 órán át kell tartani, mert az nekünk jó.
Egy kis Red Bull emulátor és jobban bírtam a napot. Mi jön még? Tabletták? Mi lesz a vége?

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Hello! Te már ettől a kis tehertételtől is kidőlsz!:)))
Kapaszkoggyál a hippopotámuszi esküdbe és dógozz,ne rinyájj má!!!
Istenem,mire nem képes ma a média.. :((((
drhaz