2007. szeptember 30., vasárnap

Szombati ügyeleti történések

Egész nap semmi hívás a sürgősségiről, kezdtem azt hinni, hogy lesz végre olyan nap, hogy nem hívnak le, de aztán éjfélkor és hajnali 3-kor ezeket a számításaimat keresztül húzták.

1ébként a nap fénypontja az volt, mikor valamikor ebédidőben áthoztak az egyik belről egy "büdös lábút" konzíliumba. Nem voltak biztosak benne, hogy tényleg elég büdös-e a lába :) A kollégámmal sajnos nap mint nap látunk rothadtabbnál rothadtabb és büdösebbnél büdösebb lábakat (mondta is, hogy nem érti miért nem azt írják ki, hogy septicus sebészet), de ez feltette a koronát a szombatra. Volt pár pillanat amikor azt hittem kitaccsolok. Ki kellett nyitni az ablakot, ezután pedig egy váratlan pillanatban jött a huzat és a beteg összes papírja és a vizsgálóasztalon lévő lepedő (a beteg hordágyon feküdt) szépen a földön landolt (kicsit kabaré-szerű volt a jelenet). Miután végeztünk a kötözéssel röhögve szedtük össze a dolgokat a földről és közben megjegyeztük, hogy ha ezt látná valaki, esetleg videora venné, akkor mennyire elborzadna mindenki. Konstatáltuk, hogy szegény betegek, milyen jó nekik, hogy nem tudják sokszor mi folyik a "színfalak mögött", különben senki nem jönne kórházba, csak végső esetben (sajnos így is sokan csak akkor jönnek).
Mi a háttere ennek? Nincs külön septikus kötöző, az ágyleépítés óta nincs külön septicus kórterem, egymás mellett fekszik a gennyedző, gangraenas és a steril sérves, nincsenek megfelelő védőruhák, nincs személyzet, segítség, mi kötözünk 7végén és megyünk betegről betegre, nincs külön septicus kötözőskocsi stb...stb...

BTW, reggel bejött a főnök és eléggé pikírt megjegyzéseket tett rám, hogy elégedetlen vagyok mindennel stb. Megjegyzem semmit sem mondtam neki most kivételesen, ezért rá is kérdeztem, hogy ezt miből gondolja, aztán elhülyéskedte a dolgot. No, én nem hagytam annyiban és mondtam neki, ha már az elégedetlenségnél tartunk, akkor én megírtam a levelet az igazgatónak és nézze meg, hogy jó-e és legyen kedves aláírni. Elolvasta és aláírta. Woww, néztem nagyot. Hétfőn első dolgom lesz arról gondoskodni, hogy le is menjen az igihez a levél. Aztán várom, hogy mikor szólnak a főnökömnek, ő meg nekem, hogy menjünk le rapportra az igazgatásra magyarázkodni ezzel kapcsolatban ;-)

[A levél = az a levél amiben engedélyt kérünk röhejes módon az igazgatótól, hogy túlórázhassunk. Akarna a fene túlórázni, de hát sokszor kell korábban már vázolt okok miatt, egyébként meg csak úgy fizetik ki a túlórákat, ha kvázi engedélyeztetjük az igazgatóval. Hiába a "házszabály" felülír minden törvényt. Persze nem minden túlórát fognak kifizetni, hanem csak az önként vállaltat. Tekintve, hogy az eddigiektől eltérően ez is haladás, és mindent egyedül értem el dacolva sok ember haragjával, úgy gondolom jelent majd (ha sikerül) némi előrelépést, amit adott esetben az orra alá dörgölhetek néhány embernek ha azt hozza a szükség] Előzmények itt.

Nincsenek megjegyzések: