2007. szeptember 25., kedd

Alapvető fogalomzavar -- vagy az eszem megáll?

Reggel szóltam a főnöknek, hogy alapvető a fogalomzavar, hiszen tök mindegy mit csinálunk, az alap beosztásból és az ügyeletekből adódóan ígyis-úgyis lesz 48 óra plusz munka a 192 felett, ami ugye még elmegy önkéntesen vállaltnak. (megjegyzem ezt sem akarják kifizetni). Tehát szó sincs semmiféle falból beírt órákról. Különben is, csak annyit adjanak amennyi jár, semmivel sem többet, de azt viszont az utolsó fillérig.
Erre megint jött a szokásossal, hogy én (mi) rosszat akarunk neki, mert őt elő fogja venni a vezetés. Basszus nagyon unom, hogy saját magára tereli az egészet. Jó, OK nem akarok neki rosszat, de velem ki törődik? Bakker!
Ha én kezembe veszem a saját ügyemet, akkor azt nem tehetem, mert akkor is neki lesz rossz, de hát ő meg sem mozdul? Nem az lenne a dolga, hogy valamilyen szinten védje az érdekeimet is.
No, szumma-szummárum jött a SPEECH, hogy 8-16-ig írja be mindenki a jelenléti ívet majd nyomatékosítva, megkérdezett 2 főorvost, hogy ők vállalják-e?
Találjátok ki mit mondtak? IGEEENNNN.
Engem nem kérdezett, de én nem fogok mást beírni mint a valóság. Ha 7-re kell járnom, és este 6-ig vagyok bent (márpedig ez megy minden nap), akkor azt írom be, ezt az utolsó jogomat nem fogják elvenni tőlem. Az más kérdés, hogy úgysem fizetik ki, de akkor is.
Yo, akkor le a munkaügyre, akinek 48-nál több volt a túlmunka, azt átírni 48-ra. Valamint kell majd írni egy levelet a főiginek, hogy blblabla, kevesen vagyunk, törvények, munka is menjen csak 12 óra önkéntes munkával tartható engedélyezze ezt és fizessék ki!
Ember hallottatok még ilyet? engedélyezze, hogy ÖNKÉNT többet dolgozhassak és legyen olyan jó és fizesse ki ezt nekünk!! Eszem-f**zom megáll!
Ha nem fizetik ki, akkor gyak. megint az van, hogy ingyen dolgozunk. Éljen! Minden marad ugyanannyiban! Még hogy nagy ellenőrzések lesznek. MY ass!

További update-ek várhatók a témában majd nap mint nap, főleg mert az igazgató szabin van, jövő 7en jön vissza, nah akkor lesz majd hadd el had ;-)

Nincsenek megjegyzések: