2007. július 7., szombat

Pénteki ügyelet - napi 12 óra munka?

Megvolt, elég rossz volt. Reggel 7-től szombat reggel 9-ig.
Napi munka, hajtás, szokásos fejetlenség, rohangálás, sürgősségi, majd du. akut műtét, este 8-ig álltam a műtőben; vizit (gyorsan lezavartuk), ezt-azt elintézni, a Barátok köztet már tudtam nézni, igy alatta a nap folyamán először szilárd ételhez is jutott a szervezetem. Éjszaka sürgősségi. Reggel persze elaludtam, 7-kor riadtam fel mikor kollégám megjött. Gyorsan vizit, kötözés, záró kiosztás, aláírások tömkelegét gyűjteni, és 9-kor letudtam lépni. Végre itthon.
Volt napi 8 óra munkaidő fullosan, majd 16 óra ügyelet + 2 óra, ebből pihenés kb. 5 óra, töbszöri megszakítással, bár nem tudom, hogy ez mit számít, de erről majd később, egy külön postban.
Ha lesz erőm vonok egy heti mérleget, addigis élvezem a csonka szabad 7végémet.

Nincsenek megjegyzések: