2007. július 5., csütörtök

Indul a mandula...?

Valami ilyesmi zajlott le ma reggel egy bizonyos eü-i intézményben:

- Ugye mindenki vállalja a 24 órás túlmunkát?! (közben kezével szemmagasságban egy kört ír le, mintegy körbejárja a termet = Jedi mind-trick???)
- [csend]
- OK, akkor igy jelentem le.
- krhh, elnézést, de ehhez szerződést kell irni, külön mindenkivel.
- Igen, úgy gondoltam, hogy egy szándéknyilatkozat formájában megoldjuk ezt.
- ehrggh, de hát szerződés kell.
- Igen, ... nah jó, akkor ugye mindenki 24?!!
- Elnézést, de én NEM. (rajtam nem fognak a Jedi elmetrükkök [kvázi: mit hadonászol itt?!])
- Neeem?
- NEM!
- Nem akarsz dolgozni?
- Nem erről van szó, nem a munkával van gondom, hanem a pihenőidő hiányával.

[commentek a háttérből: nah akkor majd jól kirúgnak és felvesznek helyetted mást]
- Ez most fenyegetés?
- Dehogy, atyai jótanács.
- Szóval fenyegetés!
- Erről szó sincs.
- Akkor nem értem, ha szó sincs erről, akkor miért hagyta el a száját pár másodperce?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

És mi lett a story vége?
Érdekelne!
Üdv:drhaz