2007. július 24., kedd

Ma csörögtél utoljára!

...ezzel nyomtam le ma reggel az ébresztő órámat!

Utolsó nap, 11,5 óra után letudva. Jöhet a SZAAABAAAADSSSÁÁÁÁÁÁÁÁG!

Persze a potrohosok legpotrohosabbika egész nap le sem szállt rólam, hogy addig el nem megyek mig minden dokumentáció nincsen készen. Mintha úgy szoktam volna otthagyni mindent, hogy semmi nincs meg. Ehh, egész nap összességében legalább 100-ig számoltam, hogy ne szóljak be semmit, helyette inkább mosolyogtam, magamban meg ... ;-D

A srác (új, nemrég jött át másik helyről), délután megtudta, hogy a részlegem az övé lesz holnaptól. El is hűlt teljesen, ki ült a D-betű az arcára mikor rájött, hogy 38 ágyról van szó. Értetlenkedett, hogy hát ez hogy lehet, ezt nem lehet felellőségteljesen ellátni, meg felelősséget vállalni. Mondtam neki, tudom, de hát nekem ez jut. Ha szólok mégjobban megszivatnak. A másik 38 ágyra 6 ember volt brancsra. Ez van, nekem itt ez jut, meg is van a véleményem azokról, akik ezt végignézték. A szememben kb. ennyire vannak: 0. Nem baj, ... Ma csörögtél utoljára. YESSS!
Nincs több agyalás a munka- és pihenőidőn, meg hogy várjam mivel akarnak kényszeríteni megint törvénytelenségekre. Ez hagyjuk inkább aug-szept-re.

Nincsenek megjegyzések: