2007. július 10., kedd

Ismét túl 1 ügyeleten...és mi jön még?

Le vagyok maradva a hírek olvasgatásával, mert hétfőn megint ügyeltem és hát kedden valahogy nem sikerült a pihenőidőt kihasználni és fene mód dolgoztam helyette, persze mindezt "önszántamból". Éjjel volt egy akut műtét, érdekes volt, a beteget, aki még nem találkozott az illető orvossal ő hozzá küldték (korábban nem operálta), de képes volt este 8-kor bejönni, hogy aztán 11-ig operálják. Mondjuk én jól jöttem ki a dologból, mert addig volt egy kis pihim, de hát akkor is furcsa.

Érdekes dolog lehet jogilag ez a helyzet, hogy rendes munkaidőn felül bent tartózkodik, a neve dokumentumokban szerepel, de pl. a jelenléti íven nem szerepel a bent töltött idő. Fejeljük meg azzal, hogy pl. pihenőidejét kellene töltenie ez idő alatt. Hmm...?

33,5 óra, megint elment 2 teljes nap a 7ből és még nincs vége. Bevásároltam ma este, ennyi volt, este 8 van, hulla fáradt vagyok és holnap megint kezdődik minden előlről, este édesanyámat kell elvinnem vidékre, csütörtökön telefonos vagyok a napi munkán felül, pénteken még egyenlőre semmi, szombaton ügyelet, hétfőn megint...etc, etc.

Nincsenek megjegyzések: