2007. augusztus 28., kedd

53, avagy első nap a kórházban


Első nap, mivagyok, nah... mivagyok? Hát persze, ügyeletes. Másnap persze a törvényeknek megfelelően munka, majd telefonos behívós vagyok. Nah, és mi történik, persze haza sem tudok menni. Este 7-től reggel 6:30-ig álltam a műtőben.
Reggeli refin igen nehezen bámulam kifelé a fejemből. Kértem a főnököt, hogy igy a 49. órámat taposva talán hazaengedhetne. Azt mondta, hogy első műtétje után levizitel és utána elmehetek. (V: Nah, kedves). 11 óra még semmi hír a vizitről, aztán kijön a műtőből és elmegy ambulálni, a köv. betegét meg már bevitték. (V: ambuláns napra mi a fenének kell műtétet beírni? Mi a fenének kell ígérni valamit, aztán meg le se shittelni?!) Mindegy 12-kor fogtam magam és elléptem. Vasárnap hallom (mert ugye megint ügyeltem), hogy du. 3-kor volt vizit. Ekkora birkának nézni valakit!?!
Szál, szinte még meg sem jöttem, lenyomtam egy 53 órás napot, a héten meg 77 órát dolgoztam. Tényleg birka vagyok, de lehet megunom a bégetést és farkast kiálltok!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon szívesen feljelentem az intézményt az EBF-nél, ha ezzel nem okozok neked kényelmetlenséget.
Nem kérek érte semmit.:-))