2007. július 17., kedd

Hazajöttteemmm!!!!!

Nah, viszonylag korán hazajöttem. Így uszkve 32 óra után azért már ildomos! Nem?! Azon ritka ügyeletek egyike volt, amikor éjféltől reggelig nem csörgette meg azt a rohadt telefont senki. Végre tudtam aludni. Mondjuk éjfélig viszont húztam az igát (szokásos, délutáni vizit szinte este örténik meg, akut műtét, beteg, és a legonfontosabb: dokumentáció!!!) megállás nélkül, így mondjuk az alvás is kb. annyit ért, hogy ma délig kihúztam, de utána már egyre fáradtabbnak éreztem magam.

Holnap állítólag jön az igazgató hozzánk és az ügyeletről szeretne beszélni az osztállyal. Már előre látom/hallom mi lesz: Nagyon rossz helyzetben van a kórház, a béreket is nagyon nehezen tudja kigazdálkodni. Ha be akarjuk tartani a törvényt, akkor több ember kell, ezt nem engedhetjük meg magunknak, ill. vissza kellene venni akkor a műtétek számár és a betegforgalmat, de hát ugye ezt sem kellene, mert hát ugye közös érdek, mert Önök is műteni akarnak. Viszont akkor ügyelet után nem mehetnek haza, de a jelenléti ívet akkor úgy kell ám vezetni! Jah, és ha valaki nem akar többletmunkát vállalni, azt természetesen nem kényszerítjük semmire, de hát a kollégáival szemben nagy illetlenség lenne és szégyelje magát és ne csodálkozzon ha kiközösítik, valamint a leépítésnél - mert hát lesz az is, jajj, nem mondtam még? Nah, hát lesz leépítés - szóval, ekkor ezeket vesszük előre a listán.

Megmondom őszintén nem is vagyok kiváncsi rá, a legjobb lenne, ha valami nagyon nagy és fontos elfoglaltásgom lenne erre az időre.

Összeírtam a 28. hetemet, folyt. köv. következő postban.

Nincsenek megjegyzések: