2007. július 15., vasárnap

Game Over House M.D.

Most olvasom Giulio blogján, hogy Dr. Ház feladta. RIP. Kár érte. Hátha lesznek még páran. Beszariak vagyunk mind. Én is elgondolkozom...

[Griswald-mode] :)

Hmm, mindig is a nehezebb végén fogtam eddig mindent. Ezért tanultam én marha felvételire, ahelyett, hogy felvételi nélkül felvetessem magam valami műszaki- vagy akármilyen egyetemre, ahol aztán relatív lébecolást követően diplomát szerezzek és zsíros állásomban üljek, és mára már frankó kis exclusive lakóparkos házamban, vagy egy loftban lakjak, pöpec sportkocsival, bomber csajjal és 4ed évente egzotikus szigetekre menjek nyaralni. Ehelyett orvosira felvételizni, végiggürizni (jó, azért buliztunk mi is ám, nem voltam egy főorvostanhallgató ;-), de azért relatíve, ..., állást keresni, rezidens-rabszolga, stb, stb...
Szóval egyenlőre folyt. köv. :) Suliban is kiálltam azokért, akiket igazságtalanul vádoltak meg. Most mások a viszonyok kicsit, de akkor is. Kicsit (néha nagyon) haragszom azokra akik birkák és/vagy struccpolitikát folytatnak.
Lesz ami lesz, majd kiderül, max még nem érzem a szeleket, de lehet 1szercsak becsinálok ;-D

Nincsenek megjegyzések: